Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2012 05:29 - Изповедно
Автор: karaiany Категория: Други   
Прочетен: 4013 Коментари: 28 Гласове:
22

Последна промяна: 25.10.2012 08:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Надживял безброй лета , а си глупав като младенец ... Пак повярвал в кухите словa - станал си мъдрец .   Дyмaтa - от ден до пладне . Истината глупосттa я крадне . Bраговете  нижат ce  безчет , a приятелите в шепа . Невидял добро - злина тече от чепа...   Колко трябва на
велик човек ?!
Фалшив товар
с торба жълтици ?
Безчет oт  думи натоварени в каруци ? Любов  неземна  в скришните места , папагали да редуват истини с лъжа ?   Огледалото е криво - образът красив. Очите топли   пълнят вопли ...   Кой злодей
открадна ти душата ?
В ден - прокоба
ритна я навън,
ключЪт e само
спомени  от звън.
Днес видях я - най -сиротна чака  пред вратата....    Има ли един
сред шепата другари
в блага дума
истинно да те поправи ?   Славата отколе
е хашиш за луди .
Hяма лек без прошка , злото ангели прокуди. Пак вървиш
във тъмното без свещ...
Дали оставил cи   коричка хляб в торбата , глътка в старото шише от вино , магия зла да счупи , душата ти отново да изкупи ....?   И малко Джудас за всички луди ! :))))



Тагове:   слава,   изповедно,   караяни,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - pipinana
20.10.2012 08:02
Ne mi e otkradnata du6ata !Ima mnogo v neia , no ne e za vseki a e samo za BOKO !
цитирай
2. karaiany - Да ти е жив и здрав. И аз вече го обичам ...
20.10.2012 08:07
Да ти е жив и здрав . И аз вече го обичам ! :)))
цитирай
3. mt46 - Поздрав, Адриане!
20.10.2012 08:43
Много хубава стихо-изповед - между "аз" и света!...
цитирай
4. mariniki - отколе славата си е хашиш за луди...
20.10.2012 08:59
и то какъв...
но хубавото е, че все някой от шепата приятели
истината ще ти върже... Адриан, да знаеш само как ме кефи
този твой стих заедно с Джудас ... нямам думи..
топъл есенен поздрав за теб...
от далечен приятел...
цитирай
5. karaiany - Много хубава стихо-изповед - между ...
20.10.2012 10:57
mt46 написа:
Много хубава стихо-изповед - между "аз" и света!...

Благодарско за добрите думи Марине !Това твое " Аз "-ово кефи:)))
цитирай
6. karaiany - и то какъв. . . но хубавото е, че все ...
20.10.2012 10:59
mariniki написа:
и то какъв...
но хубавото е, че все някой от шепата приятели
истината ще ти върже... Адриан, да знаеш само как ме кефи
този твой стих заедно с Джудас ... нямам думи..
топъл есенен поздрав за теб...
от далечен приятел...


Сладурски прочит ! Ти кефиш повече ,Маги!:)))
И аз за това се моля . За прятелите , които ще ми вържат истината ! :)
цитирай
7. eksplozia - karaiany
20.10.2012 11:05

Запитах свойта чаша, прилепил уста:
Веригата от дни къде влече света?
Отвърна тя със впити в устните ми устни:
“Не ще се върнеш, пий до дъно радостта!”


Велики тайни са животът и смъртта.
Узнаеш ли ги, Бог ще бъдеш за света.
До днес у мен сърцето ми не ги изучи,
та утре ли – когато спре да бий в пръстта.


Напих се и в стена стакана свой разбих.
От пръснатия череп чух едничък стих:
“На теб подобен бях, ще станеш като мен.”
Парчетата целунах и се извиних.

четейки твоя стих в мен се появиха четиристишията на един персийски поет - Омар Хайям:)))) за това си позволих да ги копирам от нета и да ги приложа като доказателство колко много твоята творба и неговите си приличат по идеята и смисъла, който е вложен в тях:)))))
цитирай
8. faktifakti - Думата, истината, глупостта и действието са спътници. Ти решаваш, с кои от тях да пътуваш.
20.10.2012 11:36
Дyмaтa - от ден до пладне .
Истината глупостта я крадне .

Хареса ми стиха ти и задъханата форма на израз със забързвания, спирания и кратки спринтове на думите и римите.
цитирай
9. анонимен - :)
20.10.2012 13:06
ауууууууууууууу!:) гърците и без маслини останали:)
псоми нанай, а?:)))))))))))))))0000
цитирай
10. wonder - Гръм в окото на бурята! Горчив ...
20.10.2012 13:43
Гръм в окото на бурята!
Горчив бадем в коктейла на душеприказното клеймо, разбъркан от мъдрец.
И разбира се, Адриан-дан-дан... ;)))
цитирай
11. karaiany - Запитах свойта чаша, прилепил ...
20.10.2012 13:47
eksplozia написа:

Запитах свойта чаша, прилепил уста:
Веригата от дни къде влече света?
Отвърна тя със впити в устните ми устни:
“Не ще се върнеш, пий до дъно радостта!”


Велики тайни са животът и смъртта.
Узнаеш ли ги, Бог ще бъдеш за света.
До днес у мен сърцето ми не ги изучи,
та утре ли – когато спре да бий в пръстта.


Напих се и в стена стакана свой разбих.
От пръснатия череп чух едничък стих:
“На теб подобен бях, ще станеш като мен.”
Парчетата целунах и се извиних.

четейки твоя стих в мен се появиха четиристишията на един персийски поет - Омар Хайям:)))) за това си позволих да ги копирам от нета и да ги приложа като доказателство колко много твоята творба и неговите си приличат по идеята и смисъла, който е вложен в тях:)))))


Аууу, като Кет (балуто ) ще възкликна и аз..:)))))
Само не ме слагай сред вели4ята. Има други по - достойни тук ! :)))
А сега за сериозното , Експлозивна :
Този стих е най - дълбока мъдрост . Бог е във всеки един от нас - без изключение. Смирението е най - великият възможен урок . То ( смирениетo ) е като короната за царя . Там е концентрирана най - голямата възможна сила.
Мисля си понякога , че ако живея достатъчно дълго , може би и аз ше напиша нещо ( едва ) наподобяващо горното....
цитирай
12. karaiany - Дyмaтa - от ден до пладне. Истината ...
20.10.2012 14:33
faktifakti написа:
Дyмaтa - от ден до пладне .
Истината глупостта я крадне .

Хареса ми стиха ти и задъханата форма на израз със забързвания, спирания и кратки спринтове на думите и римите.


Факти , ти добре знаеш. Когато идва задъхано , тогава дъхаво дишаш.Аз никога не знам какво ще излезе накрая . Стремя се да бъда здъхан до края.
C благодарност за милите думи ! :)
цитирай
13. karaiany - ауууууууууууууу!:) гърците и без ...
20.10.2012 14:48
ket1baloo написа:
ауууууууууууууу!:) гърците и без маслини останали:)
псоми нанай, а?:)))))))))))))))0000


Eфхаристо ( апропо )
за Кет (едно ) балУ - то !
Това е за да има рима , Кет ! :)))
Джудас е специaлен поздрав за теб , дарлинг !
Ти знаеш колко те обичам.
Между другoто , обожавам маслините и по - сpециaлно Каламата .
Не разбирам защо е тази омраза . Може би си работила в Гърция и някой те е наранил ? Ако искаш сподели ...може би имам съвет за теб. Никога не знаеш , нъл'тъй....
цитирай
14. karaiany - Гръм в окото на бурята!Горчив ...
20.10.2012 15:00
wonder написа:
Гръм в окото на бурята!
Горчив бадем в коктейла на душеприказното клеймо, разбъркан от мъдрец.
И разбира се, Адриан-дан-дан... ;)))


Ох , как обичам такива коктейли , ако знаеш ?! :)))
С дъх на горчиви бадеми... поглед навътре с гръмотевици в окото навън :)))
Хареса ми името , с едно " дзън " в средата ! :)))
цитирай
15. stela50 - Привет, karaiany !
20.10.2012 16:49
Не... не звучи като изповед ... по-скоро като изблик
на нещо насъбрало се, което душата не може да успокои,
а мисълта излива задъхано и нетърпеливо... от дълбоко...
Аплодисменти за стиха и музиката, приятелю !
цитирай
16. karaiany - Не. . . не звучи като изповед. . . п...
20.10.2012 18:21
stela50 написа:
Не... не звучи като изповед ... по-скоро като изблик
на нещо насъбрало се, което душата не може да успокои,
а мисълта излива задъхано и нетърпеливо... от дълбоко...
Аплодисменти за стиха и музиката, приятелю !


Да , изповедите , както и познанието се разкриват на пластове , така както листата на лотуса- едно подир друго .
Понякога става задъхано ( както в този случаи ) , а друг път бавно и постепенно , когато сме готови за това.
Благодаря ти за добрите думи , Звездна !
цитирай
17. erato7 - Поздрави, Приятелю!
20.10.2012 20:02
"Кой злодей
открадна ти душата ?
В ден - прокоба
ритна я навън,
ключЪт e само
спомени от звън.
Днес видях я -
най -сиротна чака
пред вратата...."
цитирай
18. jabalka - Поздрави и от мен karaiany !
20.10.2012 22:04
Когато ни е сухо в гърлата, по време на дъжд,
намираме изворът под Земята...!
Част от едно мое
-"Пропукване"

"...Жари,
превзема водата
сухата пръст
и пукнатините
стават убежище:
- за мислите
- за водата
в дълбоката пропаст изтичаме..."

Спокойна нощ и най- добри пожелания!

цитирай
19. karaiany - "Кой злодей открадна ти ...
20.10.2012 23:36
erato7 написа:
"Кой злодей
открадна ти душата ?
В ден - прокоба
ритна я навън,
ключЪт e само
спомени от звън.
Днес видях я -
най -сиротна чака
пред вратата...."


Ше ми повярваш ли , ако ти кажа , че я видях ?
Аз знам , че и ти я видя чиста дУшо !
Най - благодарно за теб !
цитирай
20. karaiany - Когато ни е сухо в гърлата, по време ...
20.10.2012 23:41
jabalka написа:
Когато ни е сухо в гърлата, по време на дъжд,
намираме изворът под Земята...!
Част от едно мое
-"Пропукване"

"...Жари,
превзема водата
сухата пръст
и пукнатините
стават убежище:
- за мислите
- за водата
в дълбоката пропаст изтичаме..."

Спокойна нощ и най- добри пожелания!



Дам , всеки търси своето убежище .
Hека изтичаме в светлина !
Хареса ми стиха ти , Ябълчице . Видях връзките тук !
цитирай
21. luky - Големи злодеи в този пусти свят, ...
23.10.2012 14:26
Големи злодеи в този пусти свят , брей !
цитирай
22. karaiany - Големи злодеи в този пусти свят, ...
24.10.2012 07:56
luky написа:
Големи злодеи в този пусти свят , брей !


Само така ти се струва , щастливецо ! :)
Просто са самотни и плачат за внимание. Но така трябва да бъде. Като спящи красивици са , чакат някой да ги събуди , да развали магията ! :)
От липса на любов е , ти знаеш добре , знам те аз...:)
цитирай
23. makont - Ох, почувствах се сякаш съм във водовъртеж,
24.10.2012 13:19
от емоции, падане, срив, изправяне, изкупление..... Да, изкупление, това е решението. Усмивки и слънчев ден!
цитирай
24. ishchel - Заслужава си
25.10.2012 00:41
да се замисли човек....:)

Дали оставил cи
коричка хляб в торбата ,
глътка в старото шише от вино ...
................................................
и нека четящия този стих узнае,
че торбата на богатия е пълна строхи, а на бедняка - със самородно злато...
Поздрави, Караяни!
цитирай
25. karaiany - от емоции, падане, срив, изправ...
25.10.2012 08:37
makont написа:
от емоции, падане, срив, изправяне, изкупление..... Да, изкупление, това е решението. Усмивки и слънчев ден!


Хареса ми прочита ти , Мая.
И аз съм съгласен , 4е всяко познание има своята стойност. Иска се жертва , независимо от определенията.
Жертвата е винаги лична , а такава е само жертвата на егото. Хората без его не правят жертви . Всичко , което имат е Дарове. Даровете са винаги общи , защото са Божествени. А за да се стигне до там е нужна жертва. В нея е магията , въпреки всичко !
цитирай
26. karaiany - да се замисли човек. . . . :) Дали ...
25.10.2012 08:40
ishchel написа:
да се замисли човек....:)

Дали оставил cи
коричка хляб в торбата ,
глътка в старото шише от вино ...
................................................
и нека четящия този стих узнае,
че торбата на богатия е пълна строхи, а на бедняка - със самородно злато...
Поздрави, Караяни!


Така е , Ани .
За наи -ценното в торбата става дума , за самородното злато , за което ти говориш ! То е ключът към спасението !
цитирай
27. raiavid - !!!
26.10.2012 14:18
Огледалото за луди,
витрината за руси ...
Ние тука -
хилим се наслука!
цитирай
28. karaiany - Огледалото за луди, витрината за ...
26.10.2012 18:03
raiavid написа:
Огледалото за луди,
витрината за руси ...
Ние тука -
хилим се наслука!


В огледало видях ти усмивката,
На ръба е - признавам.
Въпросът е важен ...
Знаеш :
"Огледало , огледало ...." :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karaiany
Категория: Други
Прочетен: 628937
Постинги: 212
Коментари: 3230
Гласове: 8318
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930