Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2012 08:25 - Просто стих
Автор: karaiany Категория: Други   
Прочетен: 4733 Коментари: 28 Гласове:
22

Последна промяна: 16.12.2013 10:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



Дошло ли е време да режa? От корен, до дъно, без сълзи. Hавътре текат, накрая прегарят.   Тишината звучи  като буря, звучи като стон. После  е песен. На сирена. Cлушам,  сякаш разпънат  на кръст.   Музика. песен на славей, крила ме покривaт. Усещам се лек, залива ме сила, в кръвта пропълзява- прелива.   Накрая  е тихо, много е тихо. Дали?  



Тагове:   Lithium,   riazane,   karaiany,   ammy,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. listec - Привет, Адриан!
28.03.2012 09:59
Много дълбок и философски е стихът ти.
И в стилно отношение – различен.
Поздравявам те.
Елица
цитирай
2. mariniki - ех, че хубав стих...
28.03.2012 10:21
По пътя...
по кроткия път
без вятър,
без слънце,
без месечина
тихо вървиш
без дъх
на гора...
не дишат
даже тревите,
забравил
дори
че някъде...там
във нощно небе
красив
млечен път
имат звездите
и чуваш...
току изведнъж
славей да пее...

*
близко ми е и сродно това състояние на душата...
сърдечен поздрав, Адриан... светъл и успешен пролетен ден
за теб... подир песен на славей...
цитирай
3. karaiany - listec :)
28.03.2012 13:13
listec написа:
Много дълбок и философски е стихът ти.
И в стилно отношение – различен.
Поздравявам те.
Елица


Да , предполагам че е по- различно като стил. Просто реших да опитам нещо , което е доста популярно в стилно отношение . Стори ми се далеч по- опростено , в сравнение с класическата форма , а пък аз си признавам: съвсем начинаеш съм в това отношение. :)
Винаги съм вярвал , че е по- важно какво казваш , ас не как го казваш. Веднага се сещам за великия цигулар Давид Оистрах , който обичаша да казва: "Не ме интересува kak свириш - с ръцете , или пък с краката. Важното е даправиш прекрасна музика. Да, форма и съдържание в единство и хармония .
Радвам се да те видя отново , Ели ! :)
цитирай
4. karaiany - mariniki
28.03.2012 13:25
Зарадва ме с прекрасния си стих , Мариники ! Чуден е . Има спокойствие и красота. Но това се все неща , които са ти дълбоко присъщи :)))
А сродните състояния обикновено вибрират на същата честота. Същото се отнася както за позитивните , така и за негативнит сродни. Аз винаги съм предпочитал първите ( за щастие ! :)
цитирай
5. aqua2011 - :D С шепа думи...
28.03.2012 13:33
С ШЕПА ДУМИ

Човек
в мрака,
проблясък.
Огън
в сълзата
и стих.
Светлина
тишина
и безкрайност.
Песен
без звук
и криле.

цитирай
6. karaiany - С ШЕПА ДУМИЧовекв мрака, ...
28.03.2012 13:46
aqua2011 написа:
С ШЕПА ДУМИ

Човек
в мрака,
проблясък.
Огън
в сълзата
и стих.
Светлина
тишина
и безкрайност.
Песен
без звук
и криле.



Като пред изгрев ...
понякога мрачно,
или пък тъмно -
с нож да го режеш....
но светло по изгрев вещае.
Съмнения гони ,
в душата се взира,
kопнее за думи .
Не думи човешки ,
а тези отколе ,
магьосните ,
вещаещи Всичко !

Ти си ми като ангел - хранител.
Знаеш кога ....:)))
цитирай
7. stela50 - Здравей ,Караяни ...
28.03.2012 14:05
Прекрасен стих , нежност и мъдрост събрал.
...Музика...
песен на славей,
крила те покривaт .
Усещаш се лек ,
залива те сила,
в кръвта пропълзява -
прелива...
Много ми хареса , продължавай ...
Хубав ден !
цитирай
8. karaiany - Прекрасен стих, нежност и мъдрост ...
28.03.2012 14:14
stela50 написа:
Прекрасен стих , нежност и мъдрост събрал.
...Музика...
песен на славей,
крила те покривaт .
Усещаш се лек ,
залива те сила,
в кръвта пропълзява -
прелива...
Много ми хареса , продължавай ...
Хубав ден !


С топла усмивка за теб , Таня ! :)))
Аз бих предпочел да те наричам Стела. :)
По - звездно ми звучи някак си !
Което между другото си е съвсем вярно ! :)))
Да можеш да видиш лъч дори в тъмното си е направо могия,
както казваше една известна поетеса ...:))))
Благодарско за което ! :)
цитирай
9. helloworld - :)))))
28.03.2012 14:48
не обичам да правя анализ на поезия, ако тя е качествена като твоята, минава като полъх на пролетен ветрец през теб като това твое стихотворение, но оставя и спомен за нещо много хубаво:)))))))
цитирай
10. karaiany - не обичам да правя анализ на поезия, ...
28.03.2012 15:02
helloworld написа:
не обичам да правя анализ на поезия, ако тя е качествена като твоята, минава като полъх на пролетен ветрец през теб като това твое стихотворение, но оставя и спомен за нещо много хубаво:)))))))


Hello World ! :)))
Смиряваш ме ти ...до бяло...
Чел съм твоите серии ! С най - голямо удоволствие ! :)
Хубаво е в светлото,много даже .C няколко усмивки повече -за теб и с благодарско ! :))))))))))
цитирай
11. aqua2011 - Като пред изгрев. . . понякога ...
28.03.2012 15:59
karaiany написа:

Като пред изгрев ...
понякога мрачно,
или пък тъмно -
с нож да го режеш....
но светло по изгрев вещае.
Съмнения гони ,
в душата се взира,
kопнее за думи .
Не думи човешки ,
а тези отколе ,
магьосните ,
вещаещи Всичко !

Ти си ми като ангел - хранител. Знаеш кога ....:)))


Благодаря. Че си и че те има. :))
цитирай
12. karaiany - Като пред изгрев. . . понякога ...
28.03.2012 16:09
aqua2011 написа:
karaiany написа:

Като пред изгрев ...
понякога мрачно,
или пък тъмно -
с нож да го режеш....
но светло по изгрев вещае.
Съмнения гони ,
в душата се взира,
kопнее за думи .
Не думи човешки ,
а тези отколе ,
магьосните ,
вещаещи Всичко !

Ти си ми като ангел - хранител. Знаеш кога ....:)))


Благодаря. Че си и че те има. :))


Усмивки за теб ....:))))
цитирай
13. helloworld - karaiany
28.03.2012 16:40
предпочитам да те подпаля ....до бяло:))))))))
цитирай
14. karaiany - предпочитам да те подпаля. . . . до ...
28.03.2012 16:55
helloworld написа:
предпочитам да те подпаля ....до бяло:))))))))


К'ва беше думата ...? Pyromaniac (подпалвачка ? ) ! :)))
Ама този огън е хубав....дори и в пъклото го харесват ....мдааа..хареса ми това бяло...:)))
цитирай
15. eksplozia - karaiany
28.03.2012 17:10
ааа първо на първо е оранжевото, после червеното че чак накрая бялото ама това са все любими цветове:)))))))
цитирай
16. eksplozia - ох!!!
28.03.2012 17:11
забравих да напиша че в пъклото ми е много интересно:)))
цитирай
17. karaiany - ааа първо на първо е оранжевото, ...
28.03.2012 17:22
eksplozia написа:
ааа първо на първо е оранжевото, после червеното че чак накрая бялото ама това са все любими цветове:)))))))


Експлозивна , нали знаеш ...всички цветове на дъгата се събират в бялото ! Ето там става баш експлозията...ама ти ги знаеш тези работи . Не напразно и името...:)))
цитирай
18. helloworld - karaiany
28.03.2012 17:25
не само името и професията и професията:))))) водя се заместник - готвач в пъклото:)))) та за това - все с огъня работя:))))
цитирай
19. karaiany - забравих да напиша че в пъклото ми е ...
28.03.2012 17:25
eksplozia написа:
забравих да напиша че в пъклото ми е много интересно:)))


Имай страх от Казана....температурата е много важна и не прескачай линията на комфорта...щотo знайш , нали ? :))))
цитирай
20. karaiany - не само името и професията и проф...
28.03.2012 17:28
helloworld написа:
не само името и професията и професията:))))) водя се заместник - готвач в пъклото:)))) та за това - все с огъня работя:))))


Аха, нямаш страх от огъня....взе да става горещо около тези две печки...:)))
цитирай
21. helloworld - karaiany
28.03.2012 17:44
ако не го намеря си го паля сама :))))
цитирай
22. osi4kata - чудничко :))
29.03.2012 05:26
браво ти.
цитирай
23. karaiany - браво ти. karaiany sym :))) Бл...
29.03.2012 08:11
анонимен написа:
osi4kata написа:
браво ти.

karaiany sym :)))
Благодарско ти , Руми ! :)
Запознах да чета "Мемоарите "ти ...признавам , че започнах отзад - напред , но това , което прочетох - много харесах ! :)))

цитирай
24. karaiany - ако не го намеря си го паля сама :)...
29.03.2012 23:49
helloworld написа:
ако не го намеря си го паля сама :))))


Съвсем правилно , Hello !
Огънят е вечен , никога не може да изчезне . Понякога просто го търсим там , където е прекалено анемичен , но както ca казали старите : за всеко "огънче"си има "котленце" ....:)))
цитирай
25. henzelski - А аз
31.03.2012 18:31
усещам те влюбен, приятелю Караяни! :)
Не е толкова важно какво сме написали, а как другите са го почувствали. Защото не сме ние като Емили Дикинсън да пишем за себе си, а впоследствие да се разбере, че сме правили това за цялата вселена.
цитирай
26. karaiany - усещам те влюбен, приятелю Кара...
31.03.2012 19:25
henzelski написа:
усещам те влюбен, приятелю Караяни! :)
Не е толкова важно какво сме написали, а как другите са го почувствали. Защото не сме ние като Емили Дикинсън да пишем за себе си, а впоследствие да се разбере, че сме правили това за цялата вселена.


Сигурно си прав , приятелю !
Отстрани винаги се вижда по-добре !
И понеже при теб стана дума за митове и легенди , аз винаги съм смятал , че дори когато пишеш за себе си , всъщност пишеш за света.. Защото всеки един от нас е вселена сам по себе си.Но само когато е искрен в писането. Тогава хората отъждествяват себе си с написаното .А тази искреност аз я видях днес не само при теб ....:)))
цитирай
27. babaelenica - Защо така се прехласват всички по лекотата?
31.03.2012 22:38
Аз долових тъмни гънки, нещо непреодолимо ще се случи, нещо ще се счупи.
Ще звънне за последно напукан кристал, пречистване пред края.
Тогава си така лек и безметежен, отделяш се от тленното си тяло и започваш друг, по-възвишен живот.

И не съм хейтър, ти си знаеш.
:)))
цитирай
28. karaiany - elenica :)))
01.04.2012 03:01

Прехлaсването само по лекотата не ти позволява да се качиш на следното стъпало. Всичките" добри "неща стават в "битката " между тъмното и светлото.
Някои си мислят , че в хеитърството е решението. Прилича ми на пеперудата , която се върти около горещата лампа и накрая се изгаря...защото омразата , въпреки , че е насочена навън , руши вътре и то безвъзвратно.
"Счупването " в съществото си е обединение на крайностите , тогава те добиват нов вкус и нюанс. На следното ниво те пак ще се разделят и това е цената на хармонията. Събиране , разделяне , събиране , разделяне, докато всяка половинка се изпълни до цяло . Такъв е пътят по "спиралата нагоре"....
И пак ще кажа като капак : Пълното обединение съществува само в Любовта , само в нея няма противоречия , защото тя е събрала "всичкото" в едно !
Затова ми харесват умници като теб , защото тогава мога да си го рекна както аз си знам ! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karaiany
Категория: Други
Прочетен: 629078
Постинги: 212
Коментари: 3230
Гласове: 8319
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930