Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2014 14:28 - Преливане в бяло
Автор: karaiany Категория: Други   
Прочетен: 2314 Коментари: 12 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В самота те взех.  И pазлистих. Пазех душата ти.  Не спрях. Пред вратата ти тайна  все осъмвах,  често мислех те в грях. После в съмнения бягах и пак се завръщах. В съня ти осъмвах. И бдях...  В терзания от липси, прегръщах други надежди, непонятно видени в любов. Тогава бе диво- табуни коне  в надпревара. Hе исках да спира. Тогава любовта в ухото шептеше, кpъвта не спря да прелива, да пее в червено и пак да умира.
Сега сякаш е друго. Дори когато те няма пак съм със теб. В отражение на тиха любов. И не е клише, че душата е феникс- в любов отново се ражда, дори и когато била е  смърт от любов!


Тагове:   karaiany,   fenix,   prelivane v bialo,


Гласувай:
25



1. makont - Порастваме, дори и в чувствата си!
16.01.2014 16:01
Не е лесно да го облечеш в думи, но се е получило. Докосващо, защото всеки носи тази "смърт от любов" в себе си и преминава през всичките и превъплащения. Усмивки!
цитирай
2. karaiany - Не е лесно да го облечеш в думи, но се е ...
16.01.2014 16:38
makont написа:
Не е лесно да го облечеш в думи, но се е получило. Докосващо, защото всеки носи тази "смърт от любов" в себе си и преминава през всичките и превъплащения. Усмивки!


Ей, дано е така, Майче.
Тази песен на Горан Брегович не ми излиза от ума. Такива песни събуждат желание да напишеш нещо.
Дори не знаех тази подробност, за която ми спомена в твоя блог.
Ето я отново, за да я чуя аз самия отново:
https://www.youtube.com/watch?v=TL65nUhipt8
цитирай
3. ellia - Страхотно е,Караяни-
16.01.2014 22:17
моите адмирации,маестро на стиха!
цитирай
4. karaiany - моите адмирации, маестро на сти...
17.01.2014 02:33
ellia написа:
моите адмирации,маестро на стиха!


Хубаво е, когато не знам какво да кажа...
цитирай
5. faktifakti - осъзнаването на любовта е най- дълго.
17.01.2014 12:34
приказен стих.
цитирай
6. stela50 - Прекрасен стих, Адриан ... от тези, които не само докосват...
17.01.2014 14:13
...И не е клише, че душата е феникс-
в любов отново се ражда ...
Поздрав сърдечен, приятелю !
цитирай
7. karaiany - приказен стих. Поонякога се чудя ...
17.01.2014 15:05
faktifakti написа:
приказен стих.

Поонякога се чудя дали това е възможно, Ева.
Но може да се живее. В това съм убеден.
цитирай
8. karaiany - . . . И не е клише, че душата е феник...
17.01.2014 15:23
stela50 написа:
...И не е клише, че душата е феникс-
в любов отново се ражда ...
Поздрав сърдечен, приятелю !


Днес ми 6e зададен въпроса какво ме кара да пиша. Това не беше точната формулировка, но беше някъде в тези линии.
Убеден съм, че всеки се стреми да сподели това, което го вълнува. Почвам да мисля, че този вид споделяне ни помага да разбираме себе си по- добре.
Тези които пишат със сърцето са различни от онези, които пишат с егото. Разликата е от небето до земята. Аз съм писал и по двата начина и затова интуитивно усещам източника у другите. В сърцето е изворът на всяка истина.
Изборът е винаги наш.
Таня, ти винаги пишеш със сърцето, в това съм убеден!
цитирай
9. ishchel - Ех, Адриани,
18.01.2014 01:41
няма нищо по-хубаво, когато душите се докосват в любов.
Сърцето усеща.

Когато любовта е толкова наблизо,
че чак дъхът и лек на устните ти топли кацва.
Когато трепва в теб щурче щастливо
и без причина искаш да догониш вятъра,
когато сенките изчезват застрашени
и ярко Слънце грейва в полумрака -
не чакай думи - думите са бледи, слепи
в очите ми се взри и със сърцето я дочакай :)!
Пиши и живей със сърцето без да се спираш!
цитирай
10. karaiany - няма нищо по-хубаво, когато душите ...
18.01.2014 07:28
ishchel написа:
няма нищо по-хубаво, когато душите се докосват в любов.
Сърцето усеща.

Когато любовта е толкова наблизо,
че чак дъхът и лек на устните ти топли кацва.
Когато трепва в теб щурче щастливо
и без причина искаш да догониш вятъра,
когато сенките изчезват застрашени
и ярко Слънце грейва в полумрака -
не чакай думи - думите са бледи, слепи
в очите ми се взри и със сърцето я дочакай :)!
Пиши и живей със сърцето без да се спираш!

Хубаво е, Ани. Тенкс!
цитирай
11. etyna - Зряло.
20.01.2014 22:46
Обмислено. Чувствено. И хубаво.
Поздрави!
цитирай
12. karaiany - Обмислено. Чувствено. И хубаво. ...
21.01.2014 06:58
etyna написа:
Обмислено. Чувствено. И хубаво.
Поздрави!

Усмихна ме зреещо. Тенкс!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karaiany
Категория: Други
Прочетен: 625364
Постинги: 212
Коментари: 3230
Гласове: 8294
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031