Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2013 15:44 - Жажда
Автор: karaiany Категория: Други   
Прочетен: 4132 Коментари: 25 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз съм винаги жаден.  Жаден за тебе, любов. Обичам да идвам.  Да пия  от твоята шепа светена вода. Да осъмвам  пред твойта врата, да чистя на всяка  грешна стъпка скръбта. И пак да се връщам... Да вкусвам  на сладко- горчивата  чаша страстта, да виждам в очите дома-  небе по- високо от седмо. Да светя, да изгарям по малко. Да имам и после без грижа за утре, нито за време. Там не зная  къде съм,  защо съм, нито какво съм. Там познавам само, на тихата сила  недрата,
окото на бурята, лудия ритъм, мястото, в което съм център, сърце в светлината. Там зная, че глас съм само на песен. Твоята песен. B злато на есен.     



Тагове:   светлина,   буря,   око,   жажда,   караяни,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ishchel - ти добре ли се
19.12.2013 17:32
почвам да се тревожа за теб!
цитирай
2. karaiany - почвам да се тревожа за теб! ...
19.12.2013 17:45
ishchel написа:
почвам да се тревожа за теб!


Нищо не разбрах от този коментар, Ани. Моля те, обяснявай по- добре!
цитирай
3. stela50 - Прекрасно е ... всяка дума, всеки ред ...
19.12.2013 17:59
Може би и аз не съм добре, но страшно ми харесва.
И музиката...
Прегръдка, Адриан !
цитирай
4. karaiany - Може би и аз не съм добре, но страшно ...
19.12.2013 18:25
stela50 написа:
Може би и аз не съм добре, но страшно ми харесва.
И музиката...
Прегръдка, Адриан !

Боже мой, помислих дали наистина съм станал толкова неясен, че и Ани не може да "прочете" вече.:)
Благодаря ти, Таня, прочела си ме. С най- топла прегръдка за теб!
Не обичам да обяснявам такива стихове. Ако не са докоснали, никакво обяснение няма да бъде достатъчно!
цитирай
5. faktifakti - всеки е жаден за любов, но не всеки може да я преглътне.
19.12.2013 18:44
кефи ме полета на мисълта и сензитивността ти.
...
Там познавам само,
на тихата сила
недрата
цитирай
6. karaiany - кефи ме полета на мисълта и сензи...
19.12.2013 19:06
faktifakti написа:
кефи ме полета на мисълта и сензитивността ти.
...
Там познавам само,
на тихата сила
недрата


Да, не е лесна за преглъщане. От тръните в розата е, Ева.
Кефиш с коментарите.
цитирай
7. arrow11 - Хубав стих. Поздрави!
19.12.2013 23:51
Хубав стих. Поздрави!
цитирай
8. karaiany - Хубав стих. Поздрави! Благ...
20.12.2013 00:08
arrow11 написа:
Хубав стих. Поздрави!


Благодаря, Ароу!
Мога да оценя всяка една добра дума!
цитирай
9. karaiany - голЕм кефф Щом е кефф, требва да ...
20.12.2013 00:10
анонимен написа:
голЕм кефф


Щом е кефф, требва да е голем! :)
Кефф ми е!!! :)
цитирай
10. ishchel - Чета те , "чета те"...:)
20.12.2013 00:33
karaiany написа:
stela50 написа:
Може би и аз не съм добре, но страшно ми харесва.
И музиката...
Прегръдка, Адриан !

Боже мой, помислих дали наистина съм станал толкова неясен, че и Ани не може да "прочете" вече.:)
Благодаря ти, Таня, прочела си ме. С най- топла прегръдка за теб!
Не обичам да обяснявам такива стихове. Ако не са докоснали, никакво обяснение няма да бъде достатъчно!


Че кой те кара да обясняваш? :)
Ти не обясняваш това, което трябва, та стиховете....:)
И сега ще трябва да обяснявам, какво имам пред вид под това, "което трябва"... защото пак ще обърнеш като ръкавица думите ми isn't it? :)

Какво противоестествено виждаш в моята искрена загриженост за приятел?:)
А се тревожа, защото прекаляваенто /препиваенто/, независимо с какво в последствие води до абсистенция:)

Що се отнася до стиховете - прекрасни са, само че това си го знаеш. Това е напълно сериозно. Жалко, че няма курсив , за да го подчертая! Е , хайде, кажи -мъррррррррр!:)

Да светя,
да изгарям по малко.
Да имам и после
без грижа за утре,
нито за време. -
ето това най- много ми хареса - трябва да сме икономични, че в тази криза...знае ли се?!:)

Извини ме за фриволния коментар,:) но наближават празници и някак от само себе си настроението се повишава!
цитирай
11. karaiany - Ishchel!
20.12.2013 01:38
Мъркам, мъркам!:)
Това е пример за дуалности, които са намерили мир, за да се превърнат в нови такива на по- високо ниво!
Благодаря, Ани.
А по повод на празниците искам да поздравя всеки, който идва да прочете при мен.
Eто и самия оригинал:
http://www.youtube.com/watch?v=46zzW2C47Eo
цитирай
12. etyna - След моя прочит, ще кажа
20.12.2013 01:48
наздраве!
Зная как се ожаднява след буря.
Оставил си емоциите да пишат, а те намират най-добрите думи. Хубаво е!
цитирай
13. karaiany - наздраве! Зная как се ожаднява ...
20.12.2013 02:12
etyna написа:
наздраве!
Зная как се ожаднява след буря.
Оставил си емоциите да пишат, а те намират най-добрите думи. Хубаво е!

Нека ти е сладко! :)
Голяма е жаждата след буря, права си.
Благодаря за готиния прочит, Ети!
цитирай
14. cinderellathespy - Жажда
20.12.2013 11:22
"Аз съм винаги жаден."

И аз така!*
Чудно стихо! Както ти си можеш!
И тука усмивка и бягам да се приготвям за празника довечера!:)

Ели
____________________________________
Аз съм си на Cafe Quijano
Café Quijano - Como siempre
http://www.youtube.com/watch?v=mmWwjcUw5EQ
цитирай
15. makont - Ето сега вече си в моята октава"небе по-високо от седмо" и то от
20.12.2013 14:00
любов. Бъди винаги жаден и жаждата винаги да се утолява, за да ожъдняваш пак и и пак и все за любов. Усмивки и Весели празници!
цитирай
16. katan - Не знам дали съм добре, не знам дали те познавам. Не те познавам, но те прочетох
20.12.2013 15:32
и ми хареса до седмото небе.
Рядко мъж изповядва така жаждата си по истинската дума - ЛЮБОВ, а не по нещо подобно на нея.
"Да осъмвам
пред твойта врата,
да чистя на всяка
грешна стъпка скръбта.
И пак да се връщам..."

Хубаво е!
цитирай
17. karaiany - "Аз съм винаги жаден. &quo...
20.12.2013 16:48
cinderellathespy написа:
"Аз съм винаги жаден."

И аз така!*
Чудно стихо! Както ти си можеш!
И тука усмивка и бягам да се приготвям за празника довечера!:)

Ели
____________________________________
Аз съм си на Cafe Quijano
Café Quijano - Como siempre
http://www.youtube.com/watch?v=mmWwjcUw5EQ


Ели, жалко, че си отиде. В същото време знам, че този цикъл е завършен,както и че е за добро.
Обичам музикалните ти избори. Много даже.
Знам къде да те следя и ще продължа да го правя с удоволствие.
След дълбоката нощ винаги идва най- блестящото слънце.
Истинските дарове са само за търпеливите. Тия неща се учат с време, не идват току така.
С прегръдка за теб!
цитирай
18. karaiany - любов. Бъди винаги жаден и жаждата ...
20.12.2013 16:56
makont написа:
любов. Бъди винаги жаден и жаждата винаги да се утолява, за да ожъдняваш пак и и пак и все за любов. Усмивки и Весели празници!


Радвам се, че ти хареса, Майче! :)
Страхотно пожелание, нека ти се връща стократно!
Това е за всички , които идват с добра воля и с Име при мен!
цитирай
19. karaiany - и ми хареса до седмото небе. Рядко ...
20.12.2013 17:03
katan написа:
и ми хареса до седмото небе.
Рядко мъж изповядва така жаждата си по истинската дума - ЛЮБОВ, а не по нещо подобно на нея.
"Да осъмвам
пред твойта врата,
да чистя на всяка
грешна стъпка скръбта.
И пак да се връщам..."

Хубаво е!


Не, не се познаваме наистина, но никога не е късно да откриеш хора, които вибрират в cxодни честоти.
Бях при теб и ми хареса, Катя!
Радвам се, че успя да видиш зад думите. Стопля!
цитирай
20. sestra - Хубаво е
21.12.2013 19:33
и е страшно. Най-страшното преживяване е душевноto единение, не точно секс. Ако оцелееш, предполагам, ставаш неразрушимо същество.
цитирай
21. ishchel - Благодаря, Адриани за прекрасния поздрав!
22.12.2013 02:26
karaiany написа:
Мъркам, мъркам!:)
Това е пример за дуалности, които са намерили мир, за да се превърнат в нови такива на по- високо ниво!
Благодаря, Ани.
А по повод на празниците искам да поздравя всеки, който идва да прочете при мен.
Eто и самия оригинал:
http://www.youtube.com/watch?v=46zzW2C47Eo


За теб и всички, които посещават блога ти една от най- силните балади на Бон Джоуви - Винаги.
https://www.youtube.com/watch?v=soMDEmX4cl0
С пожелание за весели празници!
цитирай
22. karaiany - и е страшно. Най-страшното преж...
22.12.2013 05:20
sestra написа:
и е страшно. Най-страшното преживяване е душевноto единение, не точно секс. Ако оцелееш, предполагам, ставаш неразрушимо същество.

Интересно си го казала, сестро.
Ти очевидно си познала много, това е усещането ми.
Моето мнение е, че сексът дава привкус на истинcкото, а то от своя cтрана е толкова изгарящо, че накрая убива със сигурност. Като горене на клада е. Наречи я любовна, божествена и каквато и друга да помислиш, но е такава! Дори най- силните изгарят накрая.
Казват, че най- мъдрите съумяват да останат в свеща и може да е така, но само смърта е истинската врата.
Да, накрая си неразрушима, защотo си чиста любов!
цитирай
23. karaiany - Мъркам, мъркам!:) Това е пример ...
22.12.2013 05:24
ishchel написа:
karaiany написа:
Мъркам, мъркам!:)
Това е пример за дуалности, които са намерили мир, за да се превърнат в нови такива на по- високо ниво!
Благодаря, Ани.
А по повод на празниците искам да поздравя всеки, който идва да прочете при мен.
Eто и самия оригинал:
http://www.youtube.com/watch?v=46zzW2C47Eo


За теб и всички, които посещават блога ти една от най- силните балади на Бон Джоуви - Винаги.
https://www.youtube.com/watch?v=soMDEmX4cl0
С пожелание за весели празници!

Благодаря, Ани!
Весели празници и на теб, както и на всички близко до сърцето ти!
Казват, че любовта е всичко и сигурно е така! :)
цитирай
24. ishchel - Да, Адриани, така е!
22.12.2013 15:57
За любовта или хубаво - или нищо:)
Обич за теб и хората, на твоята любов.
В празничните дни любовта личи най-силно:)
цитирай
25. jabalka - Pozdravi i priveti ! :))
17.03.2014 17:01
"... Там познавам само,
на тихата сила
недрата,
окото на бурята,
лудия ритъм,
мястото, в което съм
център,
сърце в светлината... "
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karaiany
Категория: Други
Прочетен: 628808
Постинги: 212
Коментари: 3230
Гласове: 8316
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930