Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2013 12:55 - Самокритично
Автор: karaiany Категория: Други   
Прочетен: 3924 Коментари: 20 Гласове:
25

Последна промяна: 16.12.2013 12:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                                              "Тези , които              
                                                                                  знаят- мълчат.                                                                                                               Тези , които  не знаят                                                                                                               неспирно дрънчат."                                                                                                              Lao- Tzu                                                                                                              стих 56  

Прав ли съм, когато съдя?
Богопомазан- тъй се мисля. Нарамил съм  торба със думи,  дошли от дядо, баба и плеяда  други. Тук се спирам  и се  връщам по- назад.    И отново в тишина. Похвали  искам. Гъдел е  безспорен. Да бъда все отгоре, най-блестящ и непреклонен! Да се къпя в"вашата наслада и от вечната  възхита да се храня до насита.
  Ровя се  във теми  злободневни: Премиерът пак осрал се- дали пък не е в мойте гащи!? Армагедон иде, корабa на Ной сковах. Kачих се първи, взех си коте, даже и  кутре.   Все навън поглеждам; любов, история, жени, мъже, деца, тъга, въпроси. Отговори лесни- зная всичките ви песни. 

Bътре не поглеждам. К"во да гледам, тихичко нареждам: cкука най - голяма. Все измама (пак от стpах го казвам). Тъмничко е. Дяволи ме  мъчат.   Пак е тихо. Страх ме е от тишина. Стискам зъби( колко жалко).
Някой тихичко нарежда: В мене остани за малко....  


Тагове:   karaiany,   lao tzu,   samokritichno,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. metlichina - под прекрасно мото е написан стихът ти, приятелю...
15.12.2013 13:03
пнякога тишината в душата е злато... пък и нека, само който е безгрешен
да хвърли камък, тогава светът ни ще е много по-добър, размисли ме...
затова и чета стиховете ти с удоволствие... поздравления..
цитирай
2. karaiany - пнякога тишината в душата е злато. . ...
15.12.2013 13:42
metlichina написа:
пнякога тишината в душата е злато... пък и нека, само който е безгрешен
да хвърли камък, тогава светът ни ще е много по-добър, размисли ме...
затова и чета стиховете ти с удоволствие... поздравления..


Маги, точно за тази тишина стана дума и на друго място.
Често тя е входната врата. Благодаря ти!
цитирай
3. jenyivanova - Много добро
15.12.2013 14:22
"Някой тихичко нарежда:
В мене остани за малко...." ...а това е същественото - да чуваме :)
Благодаря! Харесах много!
цитирай
4. karaiany - "Някой тихичко нарежда: В ...
15.12.2013 14:32
jenyivanova написа:
"Някой тихичко нарежда:
В мене остани за малко...." ...а това е същественото - да чуваме :)
Благодаря! Харесах много!


Съществено!
Благодаря ти, Жени! :)
цитирай
5. sestra - О, да :)
15.12.2013 15:41
Темата ни е една и съща днес.
Едно към едно. Остава ми да ти пожелая същото - насъщна тишина да имаш!
цитирай
6. etyna - Ще почета и
15.12.2013 16:08
ще помълча. :-)
цитирай
7. karaiany - Темата ни е една и съща днес. Едно към ...
15.12.2013 16:58
sestra написа:
Темата ни е една и съща днес.
Едно към едно. Остава ми да ти пожелая същото - насъщна тишина да имаш!

Absolutno! Blagodaria,sestro!:)
цитирай
8. karaiany - ще помълча. :-). S usmivka. Blag...
15.12.2013 17:01
etyna написа:
ще помълча. :-)
.
S usmivka.Blagodaria,Eti!
цитирай
9. stela50 - Страхотно е ... послание между редовете,
15.12.2013 17:53
тишината като образ...
Поздрав, приятелю !
цитирай
10. karaiany - Благодаря, че прочете, Таня. Само в ...
16.12.2013 04:44
Благодаря, че прочете, Таня.
Само в тишината са отговорите, както и най-
важния!
Ето такива неща се раждат в тишина:

http://www.youtube.com/watch?v=DYV2yy6s9zM
цитирай
11. makont - Хубаво е, но е тихо,
16.12.2013 14:11
аз обичам, когато имам да казвам нещо, да изкрещя, не за да ме чуят всички, за да се разтърси вселената. Много сте тихи, все в тишина и в самота. Сега пожелавам шумнина, ама такава, бликаща от щастие, искрящи очи, любов, обаче изречена, споделена. Истини, но истински, съзвучия в мажор и..... Изобщо, я стига самоанализи, хващайте се в ръце, празници се задават. Никаква самота повече, тишина, преоткривания, самоанализи. Сега усмивки от мен и прекрасна седмица!
цитирай
12. karaiany - аз обичам, когато имам да казвам ...
16.12.2013 14:52
makont написа:
аз обичам, когато имам да казвам нещо, да изкрещя, не за да ме чуят всички, за да се разтърси вселената. Много сте тихи, все в тишина и в самота. Сега пожелавам шумнина, ама такава, бликаща от щастие, искрящи очи, любов, обаче изречена, споделена. Истини, но истински, съзвучия в мажор и..... Изобщо, я стига самоанализи, хващайте се в ръце, празници се задават. Никаква самота повече, тишина, преоткривания, самоанализи. Сега усмивки от мен и прекрасна седмица!


Майче, обещавам следващото да е гладно, жадно и горещо като тукашното лято! :)
Вземам си бележка, ще бъде нещо от рода на този клип на М Болтон:)

http://www.youtube.com/watch?v=SvbFsdWJLuo
цитирай
13. ishchel - Ами аз, нали знаеш, понеже не мога дълго да мълча , ще ти кажа:)
17.12.2013 00:53
ех, суета е, Адриани,...суета...
Гъдел е безспорен.
Да бъда все отгоре,
а мини за малко отдолу, да видиш как се вижда и от там:)
По здрави!
цитирай
14. karaiany - ех, суета е, Адриани, . . . суета. . . ...
17.12.2013 02:47
ishchel написа:
ех, суета е, Адриани,...суета...
Гъдел е безспорен.
Да бъда все отгоре,
а мини за малко отдолу, да видиш как се вижда и от там:)
По здрави!


Засмя ме с този коментар!:)
Нали знаеш, има една Зен мъдрост:" Каквото отдолу, това и от горе! "
A иначе си е суета да бъдеш само отгоре!:)
цитирай
15. ishchel - Чудя се , ако не бях наслагала толкова усмивчици,
17.12.2013 15:27
дали пак щеше да се усмихнеш?:)
Законът за съответствието на Херметизма е основен вселенски закон.
А че си е суета, вярно е - всички сме и подвластни:)
Ужасна съм - съзнавам...а ти не по-малко.
Добре ме четеш.
цитирай
16. karaiany - дали пак щеше да се усмихнеш?:) ...
17.12.2013 16:15
ishchel написа:
дали пак щеше да се усмихнеш?:)
Законът за съответствието на Херметизма е основен вселенски закон.
А че си е суета, вярно е - всички сме и подвластни:)
Ужасна съм - съзнавам...а ти не по-малко.
Добре ме четеш.


Да, съгласен съм, Ани. Тази идея (на хермертизма) е толкова стара, колкото и света. Нещо като "DEMON EST DEUS INVERSUS".
Има обаче едно място, което превъзмогва всяка (привидна) дуалност. Един център, от който струи само любов. Там е родена светлината и всичко видимо и невидимо. Идеята е дълбоко мистична и не може да се рационализира. Живите могат само да се докоснат до това място, защото смърта е условие за прeминаването в него.
Какво значи да съм ужасен?! :)
Важното е да се научим да казваме това, което мислим възможно най- вярно и точно до истинското ни чувстване към момента.
Ти също си ужасна понякога и много добре знаеш за какво говоря!:)
цитирай
17. ishchel - Адриани,
19.12.2013 11:39
karaiany написа:
ishchel написа:
дали пак щеше да се усмихнеш?:)
Законът за съответствието на Херметизма е основен вселенски закон.
А че си е суета, вярно е - всички сме и подвластни:)
Ужасна съм - съзнавам...а ти не по-малко.
Добре ме четеш.


Да, съгласен съм, Ани. Тази идея (на хермертизма) е толкова стара, колкото и света. Нещо като "DEMON EST DEUS INVERSUS".
Има обаче едно място, което превъзмогва всяка (привидна) дуалност. Един център, от който струи само любов. Там е родена светлината и всичко видимо и невидимо. Идеята е дълбоко мистична и не може да се рационализира. Живите могат само да се докоснат до това място, защото смърта е условие за прeминаването в него.
Какво значи да съм ужасен?! :)
Важното е да се научим да казваме това, което мислим възможно най- вярно и точно до истинското ни чувстване към момента.
Ти също си ужасна понякога и много добре знаеш за какво говоря!:)

идеите на Херметизма очевидно са познати вече на повечето интересуващи ги. Що се отнася до мистичните преживявания, едва ли блоговото пространство е точното място за споделянето им. Мястото , за което говориш... - сигурно сме го достигали и в този живот-неусетно .
Не разбирам аспекта в който определяш моето ужасно!
цитирай
18. karaiany - дали пак щеше да се усмихнеш?:) ...
19.12.2013 17:33
ishchel написа:
karaiany написа:
ishchel написа:
дали пак щеше да се усмихнеш?:)
Законът за съответствието на Херметизма е основен вселенски закон.
А че си е суета, вярно е - всички сме и подвластни:)
Ужасна съм - съзнавам...а ти не по-малко.
Добре ме четеш.


Да, съгласен съм, Ани. Тази идея (на хермертизма) е толкова стара, колкото и света. Нещо като "DEMON EST DEUS INVERSUS".
Има обаче едно място, което превъзмогва всяка (привидна) дуалност. Един център, от който струи само любов. Там е родена светлината и всичко видимо и невидимо. Идеята е дълбоко мистична и не може да се рационализира. Живите могат само да се докоснат до това място, защото смърта е условие за прeминаването в него.
Какво значи да съм ужасен?! :)
Важното е да се научим да казваме това, което мислим възможно най- вярно и точно до истинското ни чувстване към момента.
Ти също си ужасна понякога и много добре знаеш за какво говоря!:)

идеите на Херметизма очевидно са познати вече на повечето интересуващи ги. Що се отнася до мистичните преживявания, едва ли блоговото пространство е точното място за споделянето им. Мястото , за което говориш... - сигурно сме го достигали и в този живот-неусетно .
Не разбирам аспекта в който определяш моето ужасно!


Ани, това "ужасно" имаше същия цвят като твойто ужасно,т. е шеговито- иронично, без нито грам лош умисъл.
Приех обяснението ти за мотивите в предишния пост на добра вяра и искрено. Това е. Нека сложим точка на този разговор, ок?! :)
цитирай
19. ishchel - Защо винаги искаш винаги
19.12.2013 18:38
да си отгоре? - без усмивка този път! Сериозно.
цитирай
20. karaiany - да си отгоре? - без усмивка този път! ...
20.12.2013 06:18
анонимен написа:
ishchel написа:
да си отгоре? - без усмивка този път! Сериозно.

Не си лесна. Хайде усмихни се.:)
Нали решихме, че позицията е без значение?!
Важното е да има кефф, както се изрази един анонимен в последния ми пост. Аз мога и прошка да поискам, ако е в интерес на мира! :)


Анонимният съм аз!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karaiany
Категория: Други
Прочетен: 628652
Постинги: 212
Коментари: 3230
Гласове: 8311
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930