Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2012 02:56 - Шепоти
Автор: karaiany Категория: Други   
Прочетен: 1631 Коментари: 8 Гласове:
14

Последна промяна: 12.12.2013 04:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Бленуване смирено, шепотно, почти в църковно. Ей го, прокънтява  във сопрано, в купoла събрано диша  и отново пак замира като в ниша. Слушам го, едва успявам да запиша.
Пристъпва пак на пръсти, две думи, или три.
Загатва, пак се връща.
Звук сладостен, изчезва най подир,
за да се върне по- богат, този път във яркото  червено, във зенит!

Смълчано и с доверие го слушам.
Boди ме със лекота- всичко пак добива смисъл. Огъня усещам тихо във нощта.
Изведнъж избухва сякаш пещ 
и пак се къпя в бeлoта.   Говори ми, омагьосвай! Пръстът ми на твоя пулс- оркестър цял от барабани.
Спирам ги и укротявам.
После гребен на вълна. И отново тихо, и отново тишина.  



Тагове:   Sting,   karaiany,   shepoti,   kar4aiany,   shepotno,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - омаен стих...
11.02.2012 10:25
в шепота тих
на мисли и чувства
в тишината
нежно долитащ
твоето име
вятърът шепне
твоят глас
топъл дочувам...

*
грабна душата ми този твой стих, Андрей...
сърдечен поздрав за теб...и хубав, топъл ден...
цитирай
2. karaiany - Смиряваш ме ти, Мариники. Твойта ...
11.02.2012 11:04
Смиряваш ме ти ,Мариники .
Твойта оценка ме радва много , защото имах привилегията да се запозная с поезиятa ти !
С най -дълбока благодарност , и с пожелания за топъл ден също ! :)
цитирай
3. wonder - Ти извади Поета вън от себе си, за да ...
11.02.2012 12:29
Ти извади Поета вън от себе си, за да го раздадеш, браво! ;)))

Издавиха илюзиите дните,
в моретата от празнодумие.
Откъснах цветното безумие
и си го посадих в косите.
Узрях черешова в поляните
на недокоснати копнежи.
Прелях душата си от нежност
и в чашата на отчаяние
откъснах плодова идея
в градината на вероятното.
През мен разцъфна непонятно
една заспала орхидея.
цитирай
4. karaiany - Dela !
11.02.2012 13:20
Мммм, Чудеснице , вълшебно е !
Нямаш представа колко ме стопли твоят коментар.
Имах нужда от "топовният " ти гърмеж , за да се убедя (отново ) , че не"гърмя празни фишеци " с моите стихове . И по - рано съм го усещал , но сякаш не си вярвах . Сега , дори да бъркам - продължавам . Никога не съм го "учил " това изкуство, но усещам музиката и което е по- важно , душата на словото. То може да твори , може и да изгражда , и да разрушава .
Mоже и да вдъхновява , когато Огънят в него гори !
Там падат всички други правила и прегради , защото то е върховното правило в Себе си !

Cheers и приятно прекарване там , в "топлите " места , където си , макар и да не е толкова топло , колкото тука ! :))))
цитирай
5. karaiany - :)))
12.02.2012 02:29
И повод за мен да пусна думите към тази музика. Стинг е невероятен поет , а музиката му дори не искам да коментирам....неам думи....:)))

Desert Rose

I dream of rain
I dream of gardens in the desert sand
I wake in pain
I dream of love as time runs through my hand

I dream of fire
Those dreams are tied to a horse that will never tire
And in the flames
Her shadows play in the shape of a man's desire

This desert rose
Each of her veils, a secret promise
This desert flower
No sweet perfume ever tortured me more than this

And as she turns
This way she moves in the logic of all my dreams
This fire burns
I realize that nothing's as it seems

I dream of rain
I lift my gaze to empty skies above
I close my eyes
This rare perfume is the sweet intoxication of her love

Sweet desert rose
This memory of Eden haunts us all
This desert flower
This rare perfume, is the sweet intoxication of the
fall
цитирай
6. aqua2011 - Уаауу...
13.02.2012 19:29
В контрасти омагьосващи
от страст и тишина
без дъх оставам...
и без думи... Благодаря!
цитирай
7. karaiany - Aqua
13.02.2012 20:20
Плетеница от контрасти ,
вплетени вълшебно
в ризата до бяло.
риза от коприва,
риза за магия ,
в прелести - до цяло !
цитирай
8. cinderellathespy - :)
17.03.2012 17:03
Шепота ти....

Шепнеш ли или без глас....
Отново ми говориш в тъмното....
Шепни ми във среднощния безкраен час....
Аз крача смело там към Теб....
Във бъдното....

От шепота ти блика светлина....
А тя облича тялото ми във илюзия....
Небрежни стъпки сред безименна река....
Отново раждат нашата....
Дифузия....

Шепни ми в този кръговрат....
От сила и изгарящи съмнения.....
И винаги във този свят....
Пази от бури моите....
Движения.....

Поздрави, Адриян, много ми хареса, провокира ме и се роди това горното по повод една моя емоция....
Хубави почивни дни!:)
цитирай
9. karaiany - cinderellathespy :)
21.03.2012 13:30
Благодаря ти (шпионираща) Пепеляшке ! Дори не знаех , че си коментирала .:)

Светлини в душата ти родени ,
светлини , играещи по теб и мен
светлини ,родени във илюзия ,
или пък в среднощен блян ,
пълзят и в тъмното пулсират .

Cветлини от този свят , или от друг,
превземат пак , съмнения рушат
и заспиват най подир
в сърцето ти във мир...

Вълшебство във дифузия...:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karaiany
Категория: Други
Прочетен: 625423
Постинги: 212
Коментари: 3230
Гласове: 8294
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031